תוכניות שירות ותמיכה

אתר האינטרנט שלכם הינו אחד המשאבים החיוניים לעסק. האתר הוא צינור התקשורת הראשי שלכם עם לקוחותיכם.

אתר שאינו מתוחזק ואינו מטופל עלול לסבול מקריסות, נסיונות פריצה והפרעות בשירות.

אנו מציעים ללקוחותינו תוכניות שירות ותמיכה מקצועית לאתר האינטרנט.

תוכניות שירות ותמיכה

אתר האינטרנט שלכם חיוני עבורכם

אתר האינטרנט שלכם חיוני עבור הצלחת העסק שלכם. הוא יוצר עבורכם לידים, הוא מקשר אתכם עם הלקוחות, מייצר עבורכם הכנסות ומהווה את אחת מנקודות החיבור החשובות שלכם לעולם. האתר הוא ערוץ דיגיטלי דרכו לקוחות, ספקים ושותפים ימצאו אתכם ויעבדו מולכם.

אתם זקוקים לשלוות הנפש והידיעה שהאתר שלכם מתוחזק וזמין ללקוחות שלכם באופן רציף וללא הפרעה.

כל תוכנה וכל אתר פגיעים

תוכנה זקוקה לשידרוג ועדכונים. כל תוכנה שהיא, כולל התוכנות בטלפון שלכם, במחשב שלכם ובאתר האינטרנט שלכם.
יותר ויותר אתרים נפגעים על ידי מתקפות האקרים יומיומיות. הן אתרים גדולים כגון פייסבוק, טוויטר ואפילו אתר ה-FBI, והן מיליוני אתרים קטנים ובינוניים. זהו העולם שאנו חיים בו ולצערנו אתרי אינטרנט ושרתי האיחסון עליהם הם מתארחים מהווים מטרה קלה שניתן לתקוף אותה מכל מקום ובכל זמן.

תחזוקה נכונה וקבועה של אתר האינטרנט תעזור לצמצם למינימום את הפגיעה באתר ותעלה את רמת האבטחה שלו כנגד פריצה והשחתה.

האם אתם יכולים לתחזק את האתר בעצמכם?

שמירה על האתר מעודכן, מגובה ומאובטח הן משימות גוזלות זמן. זמן שאתם אמורים לנצל לעבודה האמיתית שלכם.
הטכנולוגיה מתפתחת ומשתדרגת כל העת ורמת המורכבות של החלקים השונים המרכיבים את האתר שלכם עולה באופן קבוע.

עדכון עצמאי של רכיבים במערכת ללא הבנה כוללת של המערכת ושל האינטראקציה בין הרכיבים השונים בה עלול להיות מסוכן ולגרום לבעיות במערכת כולה.

מה אנו מציעים

אנו נבצע עבורכם את כל השדרוגים, העדכונים והתחזוקה הנדרשת למערכות האתר השונות, כדי שאתם תוכלו להתפנות לעבודה שלכם.

תוכניות התמיכה והתחזוקה שלנו מבטיחות לכם שלוות נפש וידיעה שהאתר שלכם נמצא תחת השגחה מתמדת.

עברו על פירוט תוכניות התמיכה המופיעות למטה והשתמשו בטופס שבתחתית דף זה כדי ליצור איתנו קשר, כדי שנוכל לוודא שהאתר שלכם אכן מתאים לאחת מתוכניות התמיכה שלנו.

למי נועדו תוכניות התמיכה שלנו?

תוכניות התמיכה שלנו מיועדות בעיקר ללקוחות אשר אתר האינטרנט שלהם פותח והוקם על ידינו, אולם ניתן להירשם לאחת התוכניות בכפוף לבדיקת התאמה של האתר.

תוכנית תמיכה בסיסית

תשלום חודשי
250 לחודש
  • שידרוגים למערכת וורדפרס
  • שידרוג תוספים פעם בחודש
  • ניטור פעילות אתר (Uptime Monitoring)
  • גיבוי מלא לאתר פעם בשבוע
  • לא כולל עדכוני תוכן
  • ניהול אבטחת האתר
  • מייל ייעודי לתמיכה
  • דו"ח חודשי לסיכום הפעולות שנעשו באתר
  • *המחיר אינו כולל מע"מ

תוכנית תמיכה מתקדמת

תשלום חודשי
450 לחודש
  • שידרוגים למערכת וורדפרס
  • שידרוג תוספים פעמיים בחודש
  • ניטור פעילות אתר (Uptime Monitoring)
  • גיבוי מלא לאתר פעם ביום
  • 2 עדכוני תוכן בחודש
  • ניהול אבטחת האתר
  • מייל ייעודי לתמיכה
  • דו"ח חודשי לסיכום הפעולות שנעשו באתר
  • *המחיר אינו כולל מע"מ
מומלץ

תוכנית שירות מלא

תשלום חודשי
950 לחודש
  • שידרוגים למערכת וורדפרס
  • שידרוג תוספים שוטף
  • ניטור פעילות אתר (Uptime Monitoring)
  • גיבוי מלא לאתר פעמיים ביום
  • 4 עדכוני תוכן בחודש
  • ניהול אבטחת האתר
  • מייל ייעודי לתמיכה
  • כולל תמיכה טלפונית
  • דו"ח חודשי לסיכום הפעולות שנעשו באתר
  • *המחיר אינו כולל מע"מ

הסבר על מרכיבי התמיכה

וורדפרס, ה"מנוע" שמפעיל את אתר האינטרנט שלכם הינה מערכת מורכבת.
ביצוע עדכונים שוטפים למערכת עוזר במניעת פירצות אבטחה, מיטוב הביצועים של המערכת והאתר, תיקון "באגים" וכן מבטיח שהמערכת כוללת את הפונקציונאליות והאפשרויות המעודכנת והמתקדמות ביותר.

מערכת וורדפרס מסתמכת על מודולים שונים (תוספים או plugins) כדי להרחיב את יכולותיה.
תוספים אלה הינם "מיני מערכות" בפני עצמם ועשויים לסבול מבעיות אבטחה, "באגים" שונים וכדומה.
גירסאות התוספים הללו מתעדכנות באופן קבוע ויש לדאוג לעדכון שלהם באתר.

ניטור פעולת האתר 24/7 כדי לוודא שהאתר זמין תמיד עבור הלקוחות שלכם.
למרות שמטרת תוכניות התמיכה שלנו היא, בין השאר, למנוע נפילה של האתר עדיין יתכנו סיבות לנפילה כזו: בעיות בשרת האיחסון, מתקפת האקרים ועוד.
אנו ננסה לאתר את מקור הבעיה ולעזור לכם להחזיר את האתר לפעילות מלאה במהירות האפשרית.

אנו מתייחסים לגיבוי האתר ברצינות רבה. גיבוי מלא של האתר כולל את כל קבצי האתר ואת מאגר המידע (ה- Database) של האתר.
ביצוע גיבוי מלא מאפשר, בתורו, שיחזור מלא של האתר במהירות במקרה של בעיה כלשהי או פריצה/השחתה של האתר.

עדכוני תוכן כוללים פעולות בסיסיות הנוגעות לשינוי, הוספה או מחיקת תוכן באתר. לדוגמה: הוספת פוסט לבלוג שלכם, הוספת ידיעת חדשות (Press Release), עדכון תוכן בדף "אודות החברה", הוספת קישור לאתר לקוח, הטמעת סירטון מ- YouTube ועוד.
זמן העבודה לכל עדכון מוגבל ל- 30 דקות (כפול מספר העדכונים החודשיים בהתאם לתוכנית התמיכה שלכם).
במידה ויש צורך בעדכון מורכב מורכב יותר או בעבודת עיצוב או פיתוח, נשמח להגיש לכם הצעת מחיר נפרדת לפרוייקט.

כל התוכניות שלנו כוללות ניהול של מודול האבטחה באתר. ניהול זה כולל בחינה והתאמה של קונפיגורצית המודול לפי צרכי האתר וכן טיפול בכל התרעות האבטחה שנשלחות על ידי המודול (הודעות על ניסיונות פריצה, שינוי בקבצים, עדכונים נדרשים ועוד).

במידה ויש לכם שאלות בנושאים טכניים כגון אירוח האתר, פעילות האתר וכדומה, תוכלו לשלוח אלינו דואר אלקטרוני לכתובת:
support@foothold-systems.co.il, ואנו נחזור אליכם עם תשובה מקצועית.
אנא שימו לב: אין המדובר במחלקת תמיכה המספקת תמיכה טכנית לכל בעיה שהיא, אלא במשאב שנועד לשמש אתכם ואותנו לתקשורת טובה ומהירה יותר בינינו, במידה ועולות אצלכם שאלות ספיציפיות לגבי פעולת האתר.
כמו כן, לא יתקבלו בקשות לביצוע פרוייקטים, שינויים או תוספות לאתר (מלבד עדכוני תוכן בתוכניות המתאימות).

בסוף כל חודש יישלח אליכם סיכום מסודר של פעולות התמיכה אשר בוצעו באתר, כדי שתדעו שהכל תחת שליטה.

למרות שאנו משתמשים בעיקר בדואר אלקטרוני למטרות תקשורת ותמיכה מהירה בלקוחות, לעיתים יש צורך בשיחה טלפונית או שיחת וידאו כדי להתמקד בנושא מסויים ולהבין אותו לעומקו.
תוכנית השירות המלא כוללת אפשרות לביצוע שיחות טלפון (כולל שיחות ועידה).

התשלום עבור תוכניות התמיכה שלנו מתבצע על ידי הוראת קבע חודשית בכרטיס אשראי, בתחילת כל חודש עבור החודש הקודם.
לסכום החיוב החודשי יתווסף מע"מ כחוק.
ניתן לבטל את השירות בכל עת וללא התחייבות לטווח ארוך.
עם קבלת הודעה על ביטול השירות במהלך החודש תבוטל הוראת הקבע כך שלא יהיה חיוב עבור החודש הבא.

  • מחירי התוכניות עשויים להשתנות מפעם לפעם בכפוף להודעה מוקדמת.
  • תוכניות התמיכה עשויות להשתנות או להתבטל בכפוף להודעה מוקדמת.
  • עלות תוכניות התמיכה אינה כוללת עלויות רכישה ו/או עלויות חידוש רשיונות לתוספים, תבניות או שירותי צד ג'
  • תוכניות התמיכה אינן כוללות את נושא חוק נגישות האתרים ולא תחול עלינו אחריות כלשהי (משפטית או אחרת) בנושא חוק זה
  • לסכום החיוב החודשי יתווסף מע"מ כחוק.
  • ביצוע העבודות המופיעות בתוכניות התמיכה הינן בשעות ובימי העבודה הרגילים.
  • עדכוני התוכן בתוכניות המתאימות יבוצעו בתוך 72 שעות בתיאום עם הלקוח.
  • תגובה לבקשת תמיכה תינתן בתוך 24 שעות או פחות.
  • תמיכה טלפונית בתוכניות המתאימות בתיאום מראש.

טופס בקשת רישום לתוכנית תמיכה

אנא מלאו את הטופס למטה ואנו נחזור אליכם בהקדם: